Promocje
Reklamacje i zwroty

Patrz punkty 7 i 8 w regulaminie sklepMEDICUS.pl 
(www.sklepmedicus.pl/pl/i/Regulamin/2)

 

Odbiór zwracanego towaru od Klienta

Oferujemy możliwość odebrania zwracanych produktów od Klientów naszego sklepu internetowego po preferencyjnej cenie: 13 PLN (paczka do 30 kg). Opłata potrącana jest od kwoty, którą   oddajemy Klientowi za zakup. W przypadku chęci zwrotu prosimy o wcześniejszy kontakt mailowy (kontakt@sklepmedicus.pl). 

Aby zwrócić towar wystarczy wypełnić formularz zamieszczony na stronie: ezwroty.poczta-polska.pl wydrukować list przewozowy oraz zamówić kuriera lub zanieść paczkę do wybranego oddziału Poczty Polskiej. 


Instrukcja wykonywania eZwrotu:

eZwrot jest ułsugą oferowaną przez Pocztę Polską. Aby z niej skorzystać, należy:

1. Wejść na stronę: ezwroty.pocztapolska.pl

2. Wybrać nazwę naszego sklepu: sklepMEDICUS.pl

3. Uzupełnić formularz. W polu numer zamówienia prosimy podać:
- w przypadku zakupu przez Allegro: nick oraz numer aukcji
- w przypadku zakupu przez sklepmedicus.pl : numer zamówienia ze sklepu internetowego

4. Wybrać placówkę Poczty Polskiej, w której chcemy nadać przesyłkę. Pole jest obowiązkowe do uzupełnienia nawet wtedy, gdy chcemy zamówić kuriera - sugerujemy wówczas wpisanie placówki najbliżej adresu, z którego kurier będzie odbierał paczkę

5. Sprawdzić dane. Prosimy o zweryfikowanie, czy na pewno odbiorcą jest nasz sklep (sklepMEDICUS.pl, ul. Żupnicza 17, hala 1, 03-821 Warszawa). Wyrażenie zgody na przesłanie za pomocą środków komunikacji elektronicznej informacji handlowych nie jest obowiązkowe, aby móc skorzystać z usługi.

Po potwierdzeniu danych Poczta Polska wysyła do naszej akceptacji zgłoszenie o dokonywanym eZwrocie. Gdy usługa zostanie przez nas zaakceptowana, na wskazany przez Państwa adres mailowy przyjdzie wiadomość z listem przewozowym, który należy wydrukować i nalepić na paczkę. List jest ważny przez 7 dni od momentu wygenerowania. Prosimy o wysłanie towaru w oryginalnym opakowaniu. Z przygotowaną paczką należy udać się do wskazanej w zgłoszeniu placówki pocztowej.

Jeżeli chcą Państwo zamówić kuriera, należy skontaktować się z Pocztą Polską:
- pod numerem 801 811 812 (z tel. stacjonarnych, opłata jak za połączenie lokalne)
- pod numerem (+48) 438 888 438 (z tel. komórkowych oraz z zagranicy, opłata wg. cennika operatora)
- online: https://www.pocztex.pl/zamowkuriera/

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl